24 apr 2015

Week 20 tot 24 april.

Met de komst van 4 nieuwe kindjes in de klas
lazen we het verhaal van Lutz nog eens voor.
'Lieselotje op het potje'
Ook Jules probeert eens...
Enkele andere kinderen proberen nu ook voorzichtig
omdat ze het zien van de anderen.
Bravo !





Verjaardagskroon schilderen.
Die hangt nu in de rij te wachten...

































Spel met Eline.


Puzzelen.



Samen taart eten.
Oumaima, zus van Sara was jarig.
Wij mochten mee smullen !







 2 helpers...








Roxy bracht haar magnetisch tekenbord mee.

 Rarara, wat heb ik getekend ?











In de kring zitten.
Dat doen we 6 keer per dag.
's Morgens om te vertellen of iets te tonen en dan vandaar uit te plannen.
De andere keren om te reflecteren over het verloop van de dag.



Sara won een boot op de kermis.
 'Die lijkt op mij', zei Alicia !




Roxy bracht al een doos mee.
Op de doos staat de maat van je schoenen.
Deze doos heet schoendoos.

 We ontdekten ook onze schoenmaat onderaan onze slof...


Past de nek van de giraf in deze lange doos ?

Of mijn bloemen ?

 Tekenen met krijt.


Pippa en Minnie Mouse.




Spel in het huisje en de winkel.




Tilde legde boontjes te weken.
Er was al een kiem gegroeid.
'Ze moeten in de zon staan'.
Zoek maar een plekje...
Volgende week beginnen we te zaaien...


Diep verzonken in boeken...


'Mijn piephuis.
In de raampjes en deur staan foto's van mijn familie.'





Stempels van de prinses.

Ponsjes uitproberen.



Mijn vriendenboek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten