28 apr 2015

Project dozen.

Naar aanleiding van ons toneel 'Dozen'
brachten vele kinderen een doos mee naar de kring.

Wat heeft er in gezeten ?
Wat kan je er mee doen ?



 Lily zit in bad.




























Een rond doosje.


Experimenteren met allerlei dozen.

Er in- en uitklimmen.
Grote en kleine dozen...




 Van de ene doos naar de andere overstappen.
























 Ik zit in de boot.

Koekoek, kom mij zoeken !


 Een helm.


Ik lees in de krant...





















De trein gaat vertrekken !


Op ieder doosje past een deksel...

 Ik heb iets verstopt...




 Toren bouwen...



Per 3 stapelen zoals de taart van Dikkie Dik.



Taart met vruchten.







Doos aan de binnenkant versieren met tekeningen.


Ook aan de buitenkant.








Uki wil ook een schild hebben zoals schildpad.
Hij vindt er wel iets op...


Bracey deed het na.


Knippen in verschillende diktes karton.
Niet zo makkelijk...




Muziek maken met dozen.
We trommelen er op los...
Hard en zacht,
vlug en traag.







Roxy bracht een steentje mee.
In welk doosje past dit ?








Een schelp aan mijn ketting.


Schelpjes als kleine schatjes verstoppen in doosjes.






Ik hoor de zee...



Manuel had knikkers mee.
Hoe voorkomen we dat de knikkers overal heen rollen ?
We bouwden de knikkerbaan in dozen.






Knikkerverven.



Met 2 is het nog leuker !








We kregen een CD van Jip en Janneke van Lily.
We stapelden deze dozen van Jip en Janneke.
Afbeeldingsresultaat voor jip en janneke TOREN BOUWEN




Voorwerpen in de voeldoos stoppen en een ander laten raden.





We maakten allemaal iets met een doos of karton.
We deden zelf voorstellen.
Raad je met ons mee ?











We stelden dit voor op het forum van 30/4.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten