29 jan 2015

Edward had nieuwe schoenen gekregen.
Heel fier toonde hij hoe hij ze aan moest doen.




We oefenden eens logisch rangschikken van verschillende situaties
zoals koekje eten, wanten aandoen, neus snuiten, toiletbezoek, schoenen aandoen...
Dit om de zelfredzaamheid te stimuleren.
Vooral bij het zwemmen is dit een probleempje bij sommigen...






Onze vogeldoos afwerken met papiermaché.
Dat voelt slijmerig aan.






Hoe voelt rijst aan of zand ?





Voelspel met Eline.
Voel tot je dezelfde vacht hebt gevonden.




Konijnenspel van Alicia bleek te moeilijk.
We lazen dan maar een verhaal voor.



Lutz kreeg ook een ring bij de oogarts.
We maakten juwelen voor onze poppen.







Wil je even ruiken aan mijn parfum ?



Wat een mooie trein van Edward !
Het deed ons denken aan een pretpark.



Lutz ging met de trein en tram naar Oostende.
Dat is ver rijden !


We bouwden hoe lang de trein moest rijden tot aan de zee.









Bracey had veel plezier.
Hij hoorde mooie muziek.

Tja, zo'n ticketje winnen klinkt als muziek in de oren..


Tilde bracht een lichtje mee.
Het was geen echt kaarsje.
We leerden dat dit 'nepkaarsje' heet.


Een echt vlammetje is warm...

3 puzzels van 50 stukken...



Fijne motoriek oefenen.










Kimberley loopt stage in onze klas als kinderverzorgster tot 6 maart. Welkom !

Zoekboek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten