20 mrt 2015

Dit speeltje is wat te klein voor mij.

Het past beter bij Jules !


Blije gezichtjes in de kring !



Manuel ging naar het museum van de ridders.


Vrije tekst :

De ridder heet Roodkapje.
Hij is verliefd op de ander.
In de donkere zit er een filmpje aan.
Het filmpje van de ridder.
Ik was bang in de donker.
In het licht niet.
Zo met de trap naar boven.
Vasthouden aan de leuning.
Daarom je kan vallen,
zo boem patat !

Liedje  van de week :




Kleurensorteerspel.

Geen plaats genoeg ?
Dan doen we het gewoon op een andere tafel !





Vergadering in de poppenhoek ?



Bracey toont voor hoe de tennisbal kaatst.
We tellen samen hoeveel keer...




Elfjes kunnen vliegen.

 Juliette toont voor hoe de helicopter vliegt.




Tekenen met waterstiften.


Even op de verwarming leggen
en we kunnen opnieuw tekenen.


Een konijn op mijn brooddoos.

 Zoals Lily en op mijn boek van de bib.

Nog meer diertjes.



Het eitje verstoppen in de klas.
De ander moet het gaan zoeken.


Bijkletsen in het bed.


Moeke tekende een schatkaart voor Lutz.

Als het wat mooier weer wordt
gaan we eens een zoektocht doen ahv een schatkaart.
Beloofd !


Ik heb veel kindjes !


Roxy gaat turnen en won een medaille.


Hier zie je enkele foto's.


Vrije tekst :

Ik moest dansen.
Eerst stilstaan, dan buigen
en zo beentjes open toe.
Draaien.
Meme en mamaatje zijn komen kijken.
Ik turn graag op de witte dag.
Mama kan boven kijken.

Van wie zijn welke tanden ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten